söndag 6 maj 2012

När bröllopsklockor ringer...

... vill man ju ge brudparet ett vackert kort. Här har jag fotat även hur jag gjort för att skapa fickor att lägga pengar i kortet utan att de ramlar ur...

Först ett kort med ett uråldrigt Pysselgumman/Pion-papper, men blev så glad att jag hade det kvar!



Här nedan är det en ficka men det syns kanske inte så väl...


Och så Pion-papper i 6x6 tum, kan man få för många av dessa vackra papper? Tror inte det, mina är dessutom på upphällningen! 


Den här lösningen gillade jag, vet att jag hittat inspiration nånstans men kommer inte ihåg vart i dagsläget. 


Nu så, har jag bloggat ikapp i alla fall lite! 

Kram, och godnatt!
Cath.

2 kommentarer:

Marian sa...

Ziet er prachtig uit Mooie kleuren gebruikt
Groetjes

j´shörnan sa...

hej kära vän vilka fina kort du har gjort jag hoppas att vi kan träffas snart jag har gjort något till dig kram maria